CASE – WERVINGSFILM

Den Hartogh

Een bedrijf waarvoor je wilt werken!

DE UITDAGING

Den Hartogh is een groot internationaal transportbedrijf. Daarnaast is het van oorsprong een echt Rotterdams familiebedrijf met een gezellige sfeer. Wij zochten de combinatie tussen het rauw Rotterdamse karakter en het professionele internationale imago.

HET IDEE

Het idee is om een videoreeks van 6 wervingsfilms te gaan filmen. In deze videoreeks focussen wij op de individuele vacatures en de persoonlijke verhalen. Hierin willen wij de focus leggen op persoonlijke verhalen. Mensen die op zoek zijn naar een nieuwe baan en zich herkennen in het verhaal van de medewerker, worden onbewust aangesproken. Dit zorgt voor herkenbaarheid en vertrouwen bij de werkzoekende en een grotere motivatie om te solliciteren, veel meer dan als er enkel een saaie vacaturetekst bij de functie geplaatst wordt.

HET RESULTAAT

Het resultaat is een videoreeks van persoonlijke verhalen, het volgen van de individuen en het laten zien wat de vacature is, waar je komt te werken en het belangrijkste, waarom je voor Den Hartogh wilt werken!x

BEKIJK HET RESULTAAT

HIER GELOVEN WIJ IN

Film Creëert verbindingVersterkt je merkMaakt impactBereikt je doelgroepVertelt een verhaalVergroot je fanbaseSpeelt in op emotie

Benieuwd naar de mogelijkheden voor jouw vraagstuk? Neem vrijblijvend contact met ons op. We denken graag met je mee over een uniek concept waarmee we een blijvende indruk maken onder jouw doelgroep.

Let’s have a chat!

Wij zijn maandag t/m vrijdag bereikbaar van 09.00 tot 18.00 uur of kom bij ons langs in Amersfoort!