DE RIJK
Hoe De Rijk zich uniek, door hun ‘Need for Speed’, onderscheidt
DE UITDAGING
De Rijk kwam bij ons met de vraag, hoe kunnen we een toffe video laten maken die past bij ons en gewaardeerd wordt door onze klanten? Na meerdere gesprekken met De Rijk kwam naar voren dat snelheid in het proces uniek is aan De Rijk binnen hun branche. Het stukje snelheid was de inspiratie voor het idee.
HET IDEE
Het idee, voortkomend uit het klantprofiel, was het concept: Need for Speed. In dit concept laten wij de unieke snelheid in het proces zien van De Rijk. Dit doen we door de snelheid in de video te krijgen door snelle shots, acties en korte scènes. Daarnaast was humor en niet te serieus de uitstraling die de video mocht hebben. Bekijk en oordeel zelf 😉
HET RESULTAAT
Het resultaat is een bedrijfsfilm met medewerkers die rennen en freerunnen om er voor te zorgen dat de levering op tijd is. Daarnaast zie je een vrachtwagenchauffeur die loopt in een racepak. Dit racepak en de freerunners symboliseren de snelheid van de levering en de service van De Rijk. Liefde en zorg voor het product mag tot slot ook niet ontbreken. Dit kenmerken wij in de video met een teken van liefde en zorg. Dit alles met een vleugje humor!
Film Creëert verbindingVersterkt je merkMaakt impactBereikt je doelgroepVertelt een verhaalVergroot je fanbaseSpeelt in op emotie
Benieuwd naar de mogelijkheden voor jouw vraagstuk? Neem vrijblijvend contact met ons op. We denken graag met je mee over een uniek concept waarmee we een blijvende indruk maken onder jouw doelgroep.